fredag, juli 26, 2019

Sommartider

Semester. Nu har jag semester. Tre veckor. Oceaner av tid. Så väldigt skönt. Började med att gå upp 05.20 för att åka och simma. Det var varmt redan då, så tidigt. Solen sken in i bassängen och det blir nästan onaturligt vackert i vattnet då. Turkost. Svävar fram, skön känsla efter ett par dagar med mindre bra känsla i kroppen.
Igår kväll kom Lilla Systern med pojkvän sent på kvällen och gjorde mat. Jag packade och hon känner sin ömma moder: jag glömmer bort att äta. Inte bra, jag vet. Mitt sopsäcksförråd behövdes även fyllas på ....
Ska fortsätta röja ett par timmar innan Hjärtat får besök. Han har AC i sitt hus så där är gott att vara. 

1 kommentar:

  1. AC hade varit ljuvligt att ha idag. Rara barn du har som ser till att du inte svälter ihjäl. 😜
    Det är ingen risk att jag gör, kan snart inte få på mig nåt i klädväg längre. Så dåligt av mig.
    Njut av kommande semester, ledighet kan jag knappt kalla det...

    SvaraRadera