onsdag, augusti 04, 2010

Jag vet var han är!

När jag loggade in på Facebook, dök det upp lite reklam. Inget ovanligt alls. Högst vanligt. Den här gången var det ett företag som undrade: "Var är din man just nu"?. Antar att det är nåt om nån GPS-sändare eller mobiltelefonspårning. Vad vet jag?
Jag vet i alla fall var min man är just nu. Precis vet jag det. Han står och svettas i en kö på ett jättejättestort ICA Maxi och har precis upptäckt att hans bankkort inte funkar. THANK GOD för mobila bredbandet och supersnabba pengaöverföringar. TÄNK OM jag blivit utan kaffet i morgon bitti? Eller Bridgeblandningen jag såg fram emot till kvällens avsnitt av Miss Marple? DET hade ju inte varit kul alls. För någon!

10 kommentarer:

  1. :) Utan kaffe - inget liv... ;)

    Hur överlevde man utan dator, mobil och bredband förut?!

    Ha det.

    SvaraRadera
  2. Utan kaffe blir det ingen bra start på dagen :D
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Bridgeblandning? Det är ju godis! På en onsdag!
    Nu ska jag ta en kopp kaffe.

    SvaraRadera
  4. Kaffe är bränslet. UUtan det inget liv!

    Markaffan!

    (som får verifiera med FISROO, undra just om det är bästa namnet på sommarens mest bloggade utedass?)

    SvaraRadera
  5. Ibland är tekniken fantastisk!! :)
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Hej! Hamnade här när jag läste din underbara kommentar om strykning på "hemmet". Hit kommer jag nog tillbaks!

    SvaraRadera
  7. Ibland är katastrofen nära! Tur för de som delar bostad med dig att du fick ditt kaffe.

    SvaraRadera
  8. Inget kaffe - ingen morgon (ingen GOD iallafall) ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Härlig blogg med mycket läsvärt
    Återkommer gärna
    Emma

    SvaraRadera