fredag, april 16, 2010

Jag drar!

Ungarna har läst i tidningen att om man ställer ut en ljus tallrik kan man få den grå/svart/askprickig p g a det stora vulkanutbrottsmolnet som svävar i skyn. Om nu någon skulle undra varför radhusets trädgård är dekorerad med vita tallrikar?
Om någon av grannarna kommer att höja på ögonbrynen åt DET lilla experimentet vet jag inte och jag kommer i så fall inte att behöva se det.
Jag drar till storstan och går på AfterWork minsann med Bästa Väninnan. Är det fredag så är det!

8 kommentarer:

  1. Kanske ska dekorera hemma i trädgården då...
    After Work låter trevligt.
    Ha en härlig fredag.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Låter som ett himla spännande experminent. AW är grejen, ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra, släpp tankar på korkat af-folk och njut för fulla muggar, eller glas då.

    Markattan

    SvaraRadera
  4. Fast då borde de ju ha gjort det någon dag när det inte var ett askmoln i faggorna. För att ha något att jämföra med, menar jag.

    SvaraRadera
  5. Min dotter (som ska till Malawi på måndag) ser på varje nyhetssändning..hur ska det gå? Blir det någon resa?
    Hon har INTE provat vita tallrikar i trädgården...men jag ska genast informera henne om det!
    (Lite irriterad stämning här, just nu... ;( )
    Kram & ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  6. Jaha, man kanske ska ställa ut en tallrik då...? Låter lite spännande.

    SvaraRadera
  7. Vi har svarta tallrikar, funkar kanske inte lika bra...
    Fin servisen är visserligen vit men jag är inte så pigg på att dekorera trädgården med dom tallrikarna, så jag droppar det helt enkelt. Men jag vill gärna veta hur resultatet blev :)
    Hoppas du hade trevligt på after work i går kväll.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  8. After Work, det var länge sedan, längtar...Kul att ungarna provaar saker hihihi

    Tack för titten, trevlig sida :)

    Kram Heleena

    SvaraRadera