söndag, april 15, 2012

Intrasslad

Radhuset har ett par persienner som behöver fixas till. Har googlat persiennfixaraffärer men har fått rådet
"det DÄR fixar du själv".
"Plättlätt ju, köp färdiga reparationskit på Claes Ohlson så är saken biff".
Biff så jäkla lagom kan jag meddela och befinner mig intrasslad i persiennsnören, stoppknappar och några andra mojänger som trillade loss.
Inte min grej, persienner.
Tacka vet jag taklister, golvlister och andra rejäla åtgärder.
Fast.
Just nu önskar jag mig en hyreslägenhet.
1 rum och kök.
Med rullgardin.
Over and out.

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag helt plötslig tacksam över våra treglasfönster och rullgardiner :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu får du trassla ut dig snabbt! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ett rum och kök drömmer jag också om ibland. Ett eget.

    SvaraRadera