lördag, november 07, 2020

Äntligen helg

Då har även Sörmland fått restriktioner och helgens loppisrunda har ställts in. Det går ingen nöd på oss, kratta löv och baka lussebullar kan vara tänkbara aktiviteter istället. Återställa huset efter renoveringen kan man också göra. 
Stora Systern är på besök och jag bestämde mig för att sluta tidigt igår. Vi gick en långpromenad runt sjön i det superfina vädret och det var otroligt skönt, lugnt och stilla. 
Vi följer valet i USA med förundran och skräckblandad förtjusning, nu verkar det ju som att det går åt rätt håll, demokraternas väg men vilken rysare! Någon gång i helgen ska vi ringa mina släktingar i Kalifornien, vill höra hur de har det och hur de upplever det.

Gårdagskvällen ägnade vi åt Idol. Ja, här är Caspar vår idol, det är något befriande över honom och jag åker minnesraket varje fredag tillbaka till musiken, stil och känsla som fanns då. Kan inte riktigt sätta fingret på det men jag blir glad av Caspar. Musik ska byggas utav glädje!!



Utsikt från hemmakontoret.


Promenadsällskapet, Stora Systern



Höst

1 kommentar: