fredag, november 20, 2020

Fredag utan simning

Vårt badhus har öppnat igen för motionssim men vi går inte dit. Som jag saknar det. Frukosten på fiket också. Men. Ett tag får det vara så. Promenader och cykelturer är grejen ett tag. Mest promenader faktiskt.

Ikväll ska vi ha fredagsmys med Lilla N över FaceTime. Jag är förkyld och håller mig än mer på min kant. Hur kan man bli förkyld alldeles av sig själv?
Nåväl. Ser fram emot det myset även om jag på förhand vet att sejouren blir kort med Lilla N. Mycket spring i de benen! Men jag pratar så gärna med hans mamma också.

Idag är det sol här. Hurra! Blåsten har lagt sig hjälpligt, dags att städa upp i trädgården efter stormen. 
Men först jobb. 

4 kommentarer:

  1. Ja! Vi har också sol idag! Men så halt att köra till jobbet!
    Barn har inte mycket tålamod att prata i telefon.
    Man undrar verkligen hur man kan bli förkyld. Men det kan inte vara din hyacint du reagerar på?
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hyacinten tror jag är oskyldig så ett mysterium är det 😎

      Radera