fredag, november 27, 2020

Äntligen helg!

Denna vecka lägger jag nu till handlingarna och så tänker vi inte mer på den. Så.
I helgen har jag tänkt att plocka fram julsakerna. Mitt motto ”ett pyssel” om dagen har kommit av sig och jag har istället jobbat, ätit hjälplig och sovit i soffan, i sängen och soffan igen. Ledvärken from hell följer tyvärr med in i helgen och inte ens en halv alladin-Ask, en burk pepparkakor och en rulle Marie-kex har rått på denna smärta. Men jag försökte. När jag har ont och är stressad över det brukar jag tyvärr tröstäta. Ett mönster jag känner igen så väl. Blir liksom inte mätt, det är som att värken skapar hunger. Mycket märkligt. 

Just nu ska jag samla ihop mig och ta mig till Ica för att hämta paket. Har klickat hem julklappar på nätet för första gången. Funkade ju det med. Sen blir det Idol och att heja på Caspar!

1 kommentar:

  1. Måste också ta tag i julklappar. På nätet. Men ikväll passar vi tre pojkar. Det har vi gjort sen 15.45. Har ett par timmar kvar. De är superduktiga. Vi har tex försökt ta julkort 🤣

    SvaraRadera