torsdag, november 05, 2020

Torsdag

Denna torsdag stavas migrän. Har, för en liten stund sen, återkommit till livet efter ett anfall som däckade mig. Har dock ont i kroppen och är skrovlig i halsen. Och trött, så förfärligt trött.
Tog med datorn hem igår eftersom vi fått riktlinjer att alla som kan ska jobba hemifrån. Hann vara med på två möten i morse från hemmakontoret, sen var det dags att koppla ned och logga ur. 
Hjärtat fick ändra planerna och istället för att fixa inne och föra oljud med slipmaskin, hammare och spik, fixa i garaget. Tror han gjuter nytt garagegolv eller nåt. Oklart. Antagligen för att jag inte ska dit och piffa sen. I garaget står han för allt själv. Tack och lov. I garaget och verkstaden är jag nog mest i vägen. Håller mig inne, jag. 

Idag håller jag mig dessutom lugn. Väldigt lugn. 

1 kommentar: