fredag, september 08, 2023

Sommarfeeling

I onsdags fyllde jag år, 61. Födelsedagen firades hemma hos Största Systern med familj eftersom Hjärtat låg nedbäddad i förkylning och feber.
Jag beställde mat på Ica, grillplanka med potatissallad och till fikat hade jag bakat äppelpaj. Det blev en fin födelsedag. Barnbarnen hade dukat så fint, vit duk, linneservetter och serpentiner. istället för ljus i tårta tände de tomtebloss. Maten var väldigt god och lagom till kaffet kom syrran och min svåger, mysigt.
I går jobbade jag hemma och på kvällen drog vattengympan igång, även denna terminen hänger sonen med, det är kul.
Idag har jag varit ledig. Morgonsimning och frukost, lite pyssel hemmavid och ikväll bjuder Lilla Systern på  middag. Lyx!

1 kommentar:

  1. Vilken fin födelsedag du fick, men så synd att Hjärtat blev sjuk just då. Hoppas du slipper smittan och såklart att han snart mår bra igen.
    Trevlig helg! Eval8

    SvaraRadera