fredag, januari 13, 2012

Alla dessa beslut!

Sista dagen på semestern. Att det ska gå så fort? Arbetsveckorna går inte så här fort, det är jag alldeles säker på. Mina nästan osynliga röda slingor är reklamerade och jag valde att få dem omgjorda "for free" nästa gång det är dags att klippa håret. Den som väntar på något gott väntar således på röda slingor.
Under tiden ska jag gå och få ögonbrynen ryckta. Oj. Aj. Satan vad det svider. I förtid. Jamen jag har fått ett presentkort. Fick välja på ögonbrynsryckning eller mustaschborttagning.
"Ingen rör min mustasch" tänkte jag och valde därför ögonbrynsplåga.
Egentligen svamlar jag bara för jag har väldigt viktiga beslut att fatta men om jag svamlar på om ytliga ting kanske det svåra liksom flyger bort med hårstråna? Gone with the wind.........????
Nä. Tänkte väl det. Jag lägger mig och läser en stund. Karin Wahlbergs "Glasklart". Har kommit till kapitel tre. Fyra gånger. Något ofokuserad. Tänk om si.......... Tänk om så..............  Kaffe?! Någon?!

4 kommentarer:

  1. Önskar verkligen det hade varit lätt att svänga inom på en kopp kaffe!
    BRA att du reklamerade slingorna! Plocka brynen, aj! Gör aldrig det själv, frissan får göra det när jag ändå är där. På tal om frissan, max 4 v sen och fattar inte att jag ska stå ut ett par veckor till! Men är man snål så är man!
    Bikinibilden, jag scannar den en dag och skickar på mailen, du kan väl sms:a din mailadress? Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag fick en epilator i julklapp och den funkar jättebra på hakan, där jag med ålderns rätt får strån. Har testat den på överläppen också, det gör lite ont men funkar det med.

    SvaraRadera
  3. Aj, gör ont som f-n att plocka se små stråna. Betydligt trevligare att slinga håret även om dina nu kanske inte blev riktigt som de skulle. Bra att du reklamerade, det är många som inte tänker på att man kan reklamera till även en frisör. Hoppas de blir bättre nästa gång.

    Lycka till med övriga beslut, vad de än må vara.

    Trevlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. :-))
    Lediga veckor är kortare än jobbveckor, väntar bara på att det ska komma en vetenskaplig bevisning om det ;-)

    SvaraRadera