onsdag, januari 30, 2013

Framtidstro

Idag är det tredje dagen i rad jag besöker vår vårdcentral med en unge i taget och idag jag själv. Man skulle ju önska sig en familjetid på ett par timmar så kunde vi bli genomgångna och skickade dit vi ändå ska sen på en endaste gång. Oh no. Vi kör en och en-besök. Blir kanske lite mer spännande på det sättet. Vad vet jag. Föreställer mig doktorns förvånade blick när jag om en strax dyker upp där i besöksrummet igen. Kanske blir jag tagen för en stalker?! Snygg är han också så......
Ett evigt flängande är det i alla fall. Nä. Inför nästa val ska jag lansera idéen om familjetid.
En annan idé jag ska lansera är kortare januari. Det är dags nu. Så här långt, oroligt, jobbigt och bökigt kan vi bara inte ha det. Nä. Februari. Kom hit. Nu!

2 kommentarer:

  1. Han bjuder kanske ut dig på en dejt :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Snart februari! Du och jag ska till Nilla sedan, till lägenheten. KRAM!

    SvaraRadera