onsdag, januari 09, 2013

Planer tar .......

......... form i radhuset. Igen. Jag har alltid varit en idéspruta och har ständigt femtielva projekt på gång. DÄRMED inte sagt att jag avslutar dem alla. Oh no. Egentligen skulle jag behöva en "avslutare". Vid närmare eftertanke även en projektledare som kan leda hela klabbet när jag redan ilat vidare till nästa idé och undersöker om det går att......eller hur funkar den hä..........
Hade en väninna på middag här för några dagar sedan. Hon log mot mig rätt som det var, lutade sig fram över bordet och la sin hand över min och sa:
"Hej Cina",
"jag tror bestämt att du börjar bli du igen".
Jag kände att jag spärrade upp ögonen och hejdade mitt i ett "...... vad tror du om att fixa till den där... om man....."
Kanske det ja.
Det går mot ljusare tider. Så även jag! Ju!

4 kommentarer: