onsdag, oktober 21, 2020

Mot högre höjder

Nyss vinkade jag ”hejdå” till Stora Systern som for hemåt i tidig morgontimme och strax ska jag cykla till jobbet. 
Var på syjunta igår kväll, alltid lika trevligt och kul och ja, vi syr. Också. Jag håller på med mitt sommarprojekt fortfarande, en brickduk. Tänker att det ju blir sommar nästa år igen .... broderi, brodera. Det går i alla fall framåt.
Precis som renoveringen här hemma. Tapeterna är uppe i matrummet, fönstret helt på plats. Lite småfix med list, någon eldosemojäng och så är det klart. Det blir kul att piffa där sen. 

Ikväll ska jag testa ännu en grej på min ”bucketlist” - att klättra! Har alltid tyckt att det verkar jättekul fast svårt. Om höften håller, tyngdlagen lättar på trycket en aning och jag tar sats så borde det gå.
To be continued!



Ett randigt rum med gammalt fönster. Nöjd är jag!



Efter och före-bild. Lite skillnad tycker jag. 

1 kommentar: