måndag, maj 17, 2021

Hon är här nu!

Det roliga uppdraget då?
Att hämta hem Största Systern, sambon och deras nyfödda lilla tjej från BB! Ett ärofyllt uppdrag som egentligen startade i fredags när jag körde in dem till förlossningen. Sen gick jag som en osalig ande hela dagen tills de ringde och berättade att allt var klart och hade gått bra. Och igår hämtade jag hem dem. Svosch. Så fort det går. Idag kommer grabbarna hem och jag är övertygad om att de blir fina storebröder. 
Hela helgen har jag så varit mormor till två plus och gått och sugit på den karamellen, hissade flaggan och skålat i bubbel. Bästa pensionärsfredagen evver! 


6 kommentarer:

  1. Grattis igen🥂
    Det är verkligen påfrestande att vänta. Trodde inte man kunde bli så nervös som man blir. Vi fick ju det hedersuppdraget att hämta hem Yngsta och B7. Jag kan meddela att den 4/7-20 vräkte regnet ner!!!
    Så spännande var storebrorsorna säger om det lilla underverket. De blir säkert fina brorsor som kanske även ger ett litet tjuvnyp ibland.
    Grattis till er alla 🥂🍾 Krama nyblivna mamman och hälsa och gratta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Storebröderna sköter sig exemplariskt! 😊

      Radera
  2. Så roligt! Grattis till er allihop!

    SvaraRadera