söndag, september 19, 2021

En liten utflykt

Efter lugnt trädgårdsfix idag åkte vi till Strömsholm och fikade på sen-eftermiddagen. Vi gick runt och spanade in omgivningarna, stallarna, ridhusen, det är ett trevligt ställe.
Vi behövde åka hem sen för jag blev akut trött men åkte inom Store Bror en snabbbis. Sen hem och inom tio minuter sov jag i soffan. Nu har jag nyss vaknat till men är fortfarande så evinnerligt trött. Trött på att vara trött. 
Jag har röstat också. I kyrkovalet. Det var kö in i röstlokalen vilket förvånade mig men glädjer mig. Man kunde ju förtidsrösta men jag tycker om känslan att rösta på valdagen, det är speciellt.
Laddar för en ny vecka, försöker låta bli att stressa upp mig i förtid över saker och ting. Lättare sagt än gjort men jag jobbar på det.





1 kommentar:

  1. Så fin bild du fick till där på slutet. Hoppas allt är bra med Store Bror😊

    SvaraRadera