tisdag, september 21, 2021

Intet nytt under solen

Idag cyklade jag en lång runda på väg hem från jobbet. Det var skönt. Behövde bli av med lite frustration och skav, cyklade bort det. Jag jobbade länge och Hjärtat hade lagat lasagne när jag kom hem. Jag smakade lite grann och gjorde en sallad till mig. Rivna morötter, vitlöksfrästa Edamerbönor och massor med persilja. En skvätt äppelcidervinäger på det, ett drag med pepparkvarnen och jag blev glad igen. 
Har köpt glutenfria lasagneplattor, det får testas en annan gång.
Häromdagen gjorde jag glutenfri pasta med pesto, soltorkade tomater och stekt kyckling, supergott. Min mage är gladare av det glutenfria och jag har hittat bra alternativ. Det tar ett tag men det går. 
Nu blir det Idol och Över Atlanten, sen har denna dag gått. 


1 kommentar:

  1. Idol har jag inte sett, men Över Atlanten är bra. Fast förra säsongen var bättre tycker jag.

    SvaraRadera