söndag, september 05, 2021

En söndag del II

Halva förra inlägget försvann och nu har hela söndagen gått.
Jag vilade mig lite innan Största Systern med familj, Stora Systern, mamma och Herr L kom och blev pigg igen. Det var varmt ute och vi satt i uterummet och fikade med öppna dörrar. En mycket mysig eftermiddag, jag älskar att ha kidsen här. Bebis sov sig igenom eftermiddagen, Lilla N och jag lekte kurragömma ända tills grannpojken kom över, då fortsatte grabbarna att leka själva. Det var första gången de träffades men det var då inget som märktes, de lekte så bra. 
Laddar för en ny vecka, ska vara behjälplig med att lämna och hämta Lilla N på skolan och det är så mysigt. Han går ju på samma skola och fritids som kidsen gjorde så jag hittar. 
En helg försvinner fort.

1 kommentar:

  1. Helgerna har en tendens att vara för korta.
    En fin söndag ni hade🤩
    Grattis på födelsedagen 🥳🥂🍾

    SvaraRadera