måndag, juli 31, 2023

What a feeling

Sista semesterveckan inleddes idag, med regn. Hjärtat fixade frukost, jag låg kvar och läste en stund, skönt.
Efter frukost dividerade vi lite om vi skulle hitta på något men jag fick ett ryck och ville rensa mina garderober och lådor. Ett sådant ryck är inte att förakta så jag skred till verket innan jag ångrade mig. Det tog ett par timmar och det blev fyra stora kassar till återvinning och en hel del att kasta. Jag var brutal, inte min storlek = hejdå. Det är slut på spara för att passa, nångång igen. O no. Det ska passa nu.
Det kändes SÅ skönt att få det gjort. Bara vetskapen om att det är ordning i skåp och lådor, befriande känsla. 
Av bara farten klippte jag gräset mellan två regnskurar sen blev det rast vila med en bok innan Lotta på Liseberg. Semesterfeeling på hög nivå.



Bästa väninnan sjöng i tv, Lotta på Liseberg.



Så vinkade vi hejdå till juli. 

1 kommentar:

  1. Herregud vilken energi! Kan du inte göra en sak om dagen! Fast ibland är det bättre att fortsätta.
    Ha nu en riktigt skön tisdag! Här regnar det. Eval8

    SvaraRadera