söndag, december 26, 2010

En Annan dag

Jahapp. Så är julen nästan över. "Fru Söderström och Lilla Mamsell Ros" har dansat ut till höger i sällskap med Prästens lilla kråka och lugnet sänker sig över radhuset. Själv tillbringar jag Annandagen med att pilla lite på julklapparna jag fick. En digital fotoram skall sättas igång, akrylfärger skall sorteras in och jag tummar på biobiljetten till filmen Änglagård som ska avnjutas på onsdag. Jag hoppas och önskar innerligt att det finns bio i himlen så att Morfar får se den tredje filmen om Zack och Fanny. Han måste ju få veta hur det går!

9 kommentarer:

  1. Och jag önskar vi skulle ha en biograf på Åland....

    SvaraRadera
  2. Jag fick också en digital fotoram!! :o) Ska bli kul att välja ut vilka bilder som ska visas i den.
    Jag vill också se Änglagård.. men inte på onsdag! ;o) Jag misstänker att din morfar redan sett filmen! VIP liksom! :o)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Klart det finns bio där...om de inte får se det "live" liksom :)
    Vill också se den...snarast!

    SvaraRadera
  4. Det finns kanske till och med förhandsvisningar där uppe;)
    Jag skulle också vilja se den filmen. Och Svinalängorna.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  5. Du får gärna skriva ett par rader om filmen sen. Funderar skarp på att gå och se den.
    God fortsättning!!

    SvaraRadera
  6. Digitala fotoramar brukar vara ganska coola. Men de bör inte vara mindre än 7 tum.

    SvaraRadera
  7. Fru Venus: Är det så? Ingen bio???

    Pia: Säkerligen VIP! ;)

    Ezter: Live vore great!

    Heidi: Svinlängorna också! Absolut!

    Maud: Jag hör av mig om filmen, lovar! God fortsättning till dig med!

    Per-Anders: En Samsung, 10 tum. Very snygg!

    SvaraRadera
  8. Klart det finns bio i himlen! Äntligen annandag!

    SvaraRadera
  9. Den filmen ska jag också se!!!
    Jag bara måste få veta vad som hände, sen.
    Kram

    SvaraRadera