fredag, december 17, 2010

Brafredag

Mitt i julpysslandet tar jag en paus. Struntar högaktningsfullt i att vika girlanger, ljusstöperiet, mandelmusselbakandet, ostgördelbroderiet och att julmusten tagit slut. I´m leaving the radhus för ett dygn för att roa mig i Stora Staden. Med Bästa Väninnan. På Globen. När Björn Skifs sjunger. Oj, vad vi ska njuta! Första parkett. Bokade tidigt liksom. 2 juni. Så det är en karamell vi sugit länge på! "Härligt, härligt"! JA! Det ska det bli! Först en sväng i bästa blomaffären. Dekorera amaryllis och packa chokladpraliner är en bra uppladdning!

8 kommentarer:

  1. Ostgördelbroderiet verkar anings överdrivet ;-)

    Ha en toppenkväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktig härlig kväll på Globen! Ska du inte passa på att åka upp i glashissen när du ändå är i krokarna? När det blåser och stormar så härligt så vore det väl en upplevelse? ;-) Jag skippade den upplevelsen jag när vi var där sist. Jag stod nedanför och tittade upp. Det räckte. ;-)

    Ha det bra och njut!

    Kram

    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Hej Cina:)
    Ja, det är länge sen. Fast jag har inte koll HUR länge sen. Först var jag Nippertippan och sen mer offentligt jag själv! Ibland får jag nog och försvinner och sen kommer jag tillbaka... Haha. Joo, lite trist kanske för andra men jag kan inte rå för att jag är så varierande i humöret:(
    Tack det gick bra med jobbet. Jag fick jobb och trivs bra. Så det kan vända för en om man kämpar. Jag rekommenderar Ky utbildningar för då får man kontakt med olika företag redan under studietiden. Innan när jag läste i högskolan (fil.kand i psykologi) fick jag inget jobb.
    Jaja... men så e det. Kul att du hittade mig:)
    Kram//Heidi

    SvaraRadera
  4. Å så trevligt jag hoppas att du har det just nu.

    SvaraRadera
  5. Åh,....Björn Skifs.....lyllo dig!!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du hade en trevlig kväll med Björn ;)
    Kram och ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera