fredag, februari 25, 2011

Lille Katt

Fredag. Kylan har släppt sig grepp, är det "mildchocken" som kommit? Hoppas det!
I morse klockan 05.03 lekte katten "kattegömma" och det var då inte det minsta roligt. Hon jamar och skriker när hon vill ut i arla stund. Nu har hon börjat gömma sig när man kommer upp och det är lagom kul klockan så dags. "Kattskrälle" heter hon idag. Nu minsann, är hon inne i go-värmen igen och SOVER sött. Pah!
Själv struntar jag i henne, ska ta tåget till Älsklingen och umgås med goda vänner i kväll. Bra avslutning på veckan. Håll tummarna att SJ gör sitt idag och att jag kommer fram i tid!
Trevlig helg!

9 kommentarer:

  1. Haha. Ibland vill man bara skänka bort dem... ;)

    SvaraRadera
  2. Men mest är de goa och fina ;-) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en härlig fredag och uppmanar SJ att sköta sig!

    SvaraRadera
  4. SJ kan man aldrig lita på. Det har de bevisat denna vinter...
    Visst är de lite jävliga, djuren! Först väcker de en tidigt, jättetidigt och sen när de fått upp en och fått mat så går de och lägger sig igen! Bahhhh!!
    Kram & ha nu en underbar fredag!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har mer tur med tåget än jag hade idag när jag skulle hem. Det blev ersättningsbuss för mig...
    Önskar dig en trevlig kväll och helg!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Det måste vara något särskilt nu med katter. På tre av bloggarna jag följer skrivs det om katter. Och det är ändå bara februari ännu.

    SvaraRadera
  7. Hoppas på en toppenhelg för er! KRAM!

    SvaraRadera
  8. Och när du är hemma igen har du något litet att hämta hos mig!

    SvaraRadera