fredag, augusti 27, 2021

Äventyr på morgonkvisten

I morse blev simningen lite försenad då brandlarmet gick precis innan öppning klockan 06.00. Vi fick allt vackert vänta utanför, tur vi inte hunnit byta om!
Det var ett falsklarm men brandkåren måste komma och trycka på rätt knapp. Lite spänning i tillvaron livar upp.
Lugnet lägrade sig och vi simmade våra längder. Träningsvärken från gårdagens ridsession börjar smyga sig på så det var rätt skönt att sträcka ut i bassängen. 
Efterföljande frukost som vanligt och jag är så himla glad över vår fredagsrutin. Den sitter som en smäck när det är lite svaj runtomkring.

Resten då? Ja, det ska jobbas in i kaklet och jag tänker mig lite barnbarnsgos till kvällen. Har inte sett dem på en vecka och Stora Systern meddelade igår att svärsonen var lite undrande vart jag tagit vägen. Lugnande besked: jag kommer över ikväll. 



Brandbilen som kom med fart.

1 kommentar:

  1. Vilken bra svärson😉
    Verkligen tur ni inte bytt om. Hade varit kallt att stå ute i baddräkt. Ännu värre om ni hunnit i bassängen!
    I eftermiddag ska jag passa tre pojkar, sen ska vi äta kräftor när jag kommer hem.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera