lördag, augusti 21, 2021

Minisemester

Jag tillbringar den här helgen i Nacka hos Bästa Väninnan. Jag körde hit igår efter fredagssimmet och ett snabbt besök hos minsta barnbarnet. Ville fylla på gos-kontot innan jag åkte.
Det är skönt att vara här. Vi har badat, vilat, läst bok, tittat på serier, löst Melodikrysset och idag har vi gått 17 235 steg. Mestadels bredvid vatten, druckit kaffe i solen och jag njuter av varje sekund. 
På hemvägen av långpromenaden gick vi in i Nacka Forum och jag köpte en skjortjacka. Har provat den flera gånger och nu bestämde jag mig för att jag ville ha den och så gick det bli.


Gungelung efter fredagssimningen i badhuset. Sen åkte jag …..



…. hit. Minisemester, himla bra uppfinning.



Morgonbad.



Långpromenadutsikt.



Fika. Glutenfri macka, funkar finfint.

1 kommentar: