tisdag, augusti 10, 2021

Dränerad och påfylld

En har inte så mycket reserver att ta av trots semester och sommar känner jag efter två dagars jobb och tjorvigt på hemmaplan. Känner mest för att lägga mig ned och dra något gammalt över mig.
Men det gör jag inte. Jag bestämde träff med Lilla Systern på lunchen istället, det hampade sig som så att hon hade en timmes lunch och jag kunde reglera mina tider efter henne. Hurra. Dillstuvad potatis och varmrökt lax kan ju liva upp vem som helst, så också mig. Lite kaffe på det och jag tog mig igenom eftermiddagen. 
Igår kväll, efter en kvällspromenad, stickade jag ett par varv och drack en kopp te. Det var en trevlig avslutning på en kväll och jag tror minsann att det tål att upprepas även i afton.



Vädret. Har svårt att bestämma sig, tidig höst eller sen sommar??? Jag röstar för sen sommar, liiite varmare kan det väl bli???

1 kommentar:

  1. Sen sommar definitivt 🥰
    Vill god lunch du fick. Och bästa lunchsällskapet också🤗

    SvaraRadera