tisdag, november 15, 2022

Tisdagsbestyr

Igår red jag. Som vanligt väldigt skönt, roligt och trevligt och det är en sån skön känsla i kroppen efteråt. Det gick dessutom väldigt bra så jag var glad också.
Det gick dessutom bra på jobbet med, hade en visning av ett dokumenthanteringssystem och jag tror åhörarna var nöjda. Det kändes så.
Sen kom jag hem och det blev grus i maskineriet. Vi hade gjort upp en plan över möbelrokaden här hemma igår och när jag kom hem idag var den som bortblåst och en ny plan var satt i verket. Kan tyckas som en skitsak men not. Inte för mig. Jag rår inte för det, ändrade planer kan rubba mina cirklar oerhört. Det blir fel. 
Så. Upp som en sol och ned som en pannkaka blev den här dagens feeling. I morgon är en annan dag. 



Hrodur visar precis som jag känner idag: blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar