söndag, september 06, 2009

Det är ingen vanlig dag.....

.... det är min födelsedag!
En härlig dag har det varit idag! Mamman fyller år och har blivit firad med blommor och blader, presenter och sång. Frukost på sängen, de fyra barnen har varit hemma samtidigt och från Stora Staden kom Bästa Vännen, i smyg! Gissa om jag blev förvånad då hon plötsligt klev in genom dörren, eskorterad av Älskade Sambon som hållit masken och gjorde sig ett ärende ....soptippen tror jag han sa.... men det var hämtning av Bästa Vännen som kom med tåget som stod på agendan just då.
Lyckligt trött landar jag nu i soffan, äldre än igår och förhoppningsvis lite klokare. Så småningom. Mamma gav mig en kram när hon gick och önskade mig "Gott nytt år"!
Definitivt närmare 50 än 40 och nöjd med min dag. Min egen dag.


16 kommentarer:

  1. Gratulerar gratulerar!! =D

    Du verkar ha haft en helmysig dag. Ubderbart att bli rejält uppassad under en hel dag.;-)

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen. Härligt att du haft en sån fin dag. Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!
    Vilken härlig dag för dig. =) Ha nu fortsatt fina dagar.
    Kram Inger

    SvaraRadera
  4. Grattis På Födelsdagen! Om än lite försent... ;)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis såhär en dag efter! Det är roligt med födelsedagar (även om man kanske blir äldre i en snabbare takt än man önskar) och allra roligast är ju att få ha familj och vänner omkring sig denna speciella dag. :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott!! Så mysigt att få så fina överraskningar. Ha det fortsatt fint.

    SvaraRadera
  7. Grattis! Överraskningar är bra, de planerade i alla fall! KRAM!!

    SvaraRadera
  8. åhhhh GRATTIS !!!
    Så klok man blir vart ska detta sluta???
    Vackra blommor du fått...
    Härligt med överaskning;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Att ha nära och kära hos sig på sin födelsedag - det är lycka.
    Grattis i efterskott.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  10. Vad ser jag - födelsedag!!

    Hipp hipp Hurra!! Stort Grattis på din dag - hoppas den blir fortsatt bra!

    Varma födelsedagskramar!!

    SvaraRadera
  11. GRATTIS!
    Låter som du haft en fin dag.
    Väl förunnat.
    :)
    kram

    SvaraRadera
  12. Varmt grattis även om det är några dagar försent.

    Och kom ihåg, man blir aldrig äldre än man gör sig.

    Markattan

    SvaraRadera
  13. Stort grattis på din dag - lite i efterskott! Det låter som den var toppen med överraskningar och allt :) Kram

    SvaraRadera
  14. Tack alla för era grattiskramar och lyckönskningar! Värmer en "gammal" tant!! ;)

    SvaraRadera
  15. Några dagar sent, men grattis! Visst är det härligt att bli uppvaktad!

    SvaraRadera