fredag, september 18, 2009

Helgpaus

I helgen skall det åkas båt. Stoooooor båt. Älskade Sambon skall jobba, ha konferens och mässa och representera företaget. På båten. Jag får följa med. Så representativ känner jag mig inte efter en veckas tjafs med FK och sjuka barn men jag HAR dammat av den "lilla" svarta och putsat dansskorna. Om ifall att. Jag har packat ned en bra bok, praliner kan jag ju köpa ombord. SPA-behandling är bokad. Kort sagt, jag är ganska längtansfull inför en helg hemifrån.
Ikväll sänds visst Dirty Dancing på tv. Som jag älskar den filmen! Får väl köra lite egen då.... Älskade Sambon? Hallå?? Äls.....
Trevlig helg!

13 kommentarer:

  1. Ha det underbart och njut av både Spa och praliner. Kram

    SvaraRadera
  2. Sådana turer är jättetrevliga! Leva lite lyxhustruliv har ingen dött av ännu, KOS DEJ!

    SvaraRadera
  3. Ha det så trevligt! Hoppas dansskorna kommer till användning.

    SvaraRadera
  4. Efter den jäkla dusten med FK så är du väl värd att skämmas bort lite!! Hoppas du/ni får det underbart på båten, käka många praliner och bara njut av tillvaron.. Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blir en superhelg efter en tuff vecka! Återhämtning!

    Ha det alltså riktigt gott!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får det bara hur undergart som helst. Det är du värd. Själv får jag åka till Allingsås på sönddag. Ja du vet handboll!!Lill pojken ska ju spela

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får det bara hur undergart som helst. Det är du värd. Själv får jag åka till Allingsås på sönddag. Ja du vet handboll!!Lill pojken ska ju spela

    SvaraRadera
  8. Så underbart det låter, njut så det ryker om det.;o)
    Kram

    SvaraRadera
  9. *sjunger*
    "Cause I...had...the time of my liiiiife..."

    Jisses ja....jag tror nog jag har sett den 10 gånger!

    Riktigt ryser bara man tänker på att han nu faktiskt har lämnat jordelivet.
    (R.I.P du vackre Man, som fått så många tjejer att sitta och fullkomligt dreggla framför teven..Hehe..)

    Hoppas verkligen du får "the time of your life" på lilla kryssningen!
    Och får tid till att njuta av din Spa-behandling och danse-skorna!
    Kram på dej!
    Flisan

    SvaraRadera
  10. Du ORKADE dansa ju........som en fjäril !!! TACK min snuviga , stackars "däckade" darling, för mysig helg !!!

    Tänker på dig, kommer hem nyhandlad och lagar middag !!! KRAMIS

    SvaraRadera