tisdag, september 08, 2009

TACK!

Mitt allra varmaste tack till alla er som hälsat och grattat mig här på bloggen! Det har gjort mig jätteglad och varm i hjärtat! Så uppvaktad, både här och IRL! Kommer bli mitt bästa år!
Veckan har startat med diverse aktiviteter, möten och en alldeles ledig Älskad Sambo. I två dagar har vi fått rå om varandra mitt i veckan! Vardagslyx som heter duga! I morgon bär det av till Stora Staden för jobb igen för hans räkning men gissa om vi njutit de här dagarna.
Vad vi gjort?
Jo, vi har haft tvättstugan, storhandlat, kört skräp till soptippen, bestämt tapeter till vardagsrummet och fixat lite här hemma. Fikat på stan, ätit lunch och bara varit. Vardagsliv, som vi längtar efter! DET har vi provat på.

5 kommentarer:

  1. Härligt !
    Jag älskar hemma Pyssel & Mys...
    Man blir så varm i hjärtat läääänge...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni har haft!

    Kan ju avslöja att en av sommarens bästa dagar var när jag och mannen tillsammans röjde, sorterade och städade i garaget. Vi hade väldigt trevligt ihop! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jenny: Ja, och det är vi inte bortskämda med, vi är sällan i samma stad i veckorna! Kram!

    Anbam: JA! Mysigt! VAD man gör spelar ju ingen roll ibland, bara man gör det tillsammans.

    Spader Madame: Ja du! Fr o m nu!!! Jag ger mig INTE! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jasså du gör samma som jag. Spännande. Jag blir väl klar om ca fyra månader trodde de. När började du? Jag har väl läst hos dig antar jag, men minnet vet du..
    Men vilka hemska köer det är va? Tänk att man ska behöva vänta i tre o ett halvt år. Och du hade ju också väntat bra länge. Men det där är väl ganska så nytt med NPU tror jag, så det kommer väl att utökas så folk slipper vänta så länge. Hon jag pratade med sa nåt sånt.Iallafall ska det bli intressant att se vad man har. =)
    Kram Inger

    SvaraRadera