torsdag, oktober 21, 2010

En listad hemlighet

Så har jag lyckats skapa egna musiklistor på Spotify.
"Ptja", undrar säkert någon,
"skulle det vara något särskilt med det, det gör väl alla människor nuförtiden"?!
Kanske de gör. Men jag är lite sen i starten. Man kan säga att jag rekar, nogsamt. Men nu så, en lista för matlagning, en lista för tråk, en lista för städ. Undrar om jag inte är liiiiite organiserad ändå? Med betoning på lite. Av någon anledning finns Seal´s "Secret" med på alla. Kan liksom inte leva utan. Seal. Eller nån. Hemligheter kanske? Allt känns just nu i alla fall lite lättare med musik i öronen. Det är ju hur bra som helst!



UPDATE: Det gick ju bra att ha låten i Mp-3spelaren också, på väg till doktorn. Doktorn som bestämde att de ska fotografera min hjärna och ta lite kort på nacken också p g a envis, knepig huvudvärk . Undrar om man får lyssna på musik då? Man kanske får önska sig? Innan? Bäst jag gör en lista till....

7 kommentarer:

  1. Har ännu inte bekantat mig med Spotify...måste jag det tro? Får kolla med sönerna.
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ska du magnetröntgas så får du lyssna på musik, men kanske inte från mp3...

    SvaraRadera
  3. Anna: Inte absolut nödvändigt men ganska trevligt! Kram!

    Ezter: Magnetröntgen it is! Säkert förvald kanal då!

    SvaraRadera
  4. Spotify är toppen! Dottern fick hjälpa mig att komma igång :)
    Vad bra att du ska få undersöka orsaken till din huvudvärk.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Musik kan helt klart göra de flesta sysslor trevligare! Hoppas du hittar en bra lista även för din undersökning! Och lycka till! Stor kram

    SvaraRadera
  6. Jag har en Spotifylista som heter PAs dammsugarlåtar. Den innehåller bara hårdrock som överröstar dammsugaren.

    SvaraRadera