tisdag, oktober 26, 2010

På stor fot?

Bästa Mamma ringde härförleden och bjöd in mig till ett "fotparty".
"Ja tack" sa jag utan omsvep och det var inte förrän jag lagt på luren som jag ju kom ihåg att jag har fotfobi. Nu är den inte så allvarlig med tanke på att jag först kom på det efter samtalet men likväl, den finns där.
Nu förmodar jag att jag inte behöver hålla på med andras fötter ikväll och ska tassarna blottas får väl jag diskret titta åt ett annat håll eller helt enkelt gömma mig lite. Det är ju ingen som undrar något om jag plötsligt sitter med en handduk över huvudet eller så?! Och vi har ju världens bästa uttryck i vår familj: "Var och en skäms för sig". Så är det bra med det. I morgon får ni en "fotrapport"! Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. "Man ska vara rädd om fötter,
    dom kan vara bra att ha.
    Tänk att tvingas gå på händer..."

    SvaraRadera
  2. Det låter skönt, med fotbehandling!

    SvaraRadera
  3. Kanske jag tittar in och läser om fotrapporten. Jag är inte så där värst förtjust i fötter jag heller...:)
    Ha en fin lillördag!
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera