söndag, december 22, 2019

19. Dumpa din kille

Jag kom av mig i bloggeriet och kalendern. Stretade fram mot fredagen och klarade det, nu är jag sjukskriven/ledig till 7/1. Väldigt skönt. Tar igen kalendern, börjar med dag 19.

Nej. Jag ska inte dumpa min kille, nyblivna sambos som vi är. Sen, att det inte är en dans på rosor eller ens enkelt att två ganska olika personer i medelåldern ska hitta sitt tillsammans, är en annan sak. Vi ville det. Och vi ville bo i det lilla rosa huset för det passar oss perfekt. 
Jag blir galen ibland, det blir jag när jag känner mig som projektledare men det löser sig. Nästa år har vi varit tillsammans i sju år. Är det då KRISEN ska komma??? 

3 kommentarer:

  1. Lite motstånd kan friska upp samboskapet :)Du har ju faktiskt valt honom två gånger, så det måste vara kärlek <3

    SvaraRadera
  2. DEt kommer ingen kris. Njut av era olikheter. Vi har varit ihop i 31/år och bråkar ändå. Det hör nog till. Tänker jag snäppet längre vill jag inte dumpa honom😇men han kanske hellre dumpar mig😫

    SvaraRadera