söndag, december 29, 2019

29. Nyårslöftena jag absolut ska hålla 2020

Dag 29 i Den där om Jenny, decemberkalender

Jag lovar och svär ......

  1. Jag kommer fortsätta att simma
  2. Jobbet. Jag ska göra något åt min jobbsituation
  3. Jag ska vara snäll mot mig själv

Det räcker så tänker jag. Resten kommer av sig självt. Om jag nu känner för att sluta äta skumbananer kommer jag att göra det. Jag älskar skumbananer. Skumbananer och bubbel. Gärna tillsammans.

Ordningen. Nu blev det 1, 2, 3. Listan kan läsas från vilket håll som helst. Alla goda ting är tre och lika viktiga.



Simmar lugnt!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med löftena! Skumbananer??? Nä, tacka vet jag kolaskruvar 😇 Jag har försökt leva utan. Men det är svårt.

    SvaraRadera
  2. Jag skrev precis att jag också ska fokusera på att vara snäll mot mig själv. Fasiken det viktigaste att vara jämt.

    SvaraRadera