onsdag, september 30, 2020

Idag är en ny dag och snart är den slut

Jag gick och la mig vid åtta igår kväll. Väldigt tidigt för att vara mig. Sen sov jag till halv sju, var bara vaken en kort stund inatt när det skramlade utanför på gatan. Någon hade fått punktering och bytte däck. Men jag somnade om och i morse var de väck.

Idag har jag varit på massage. Skönt för min onda rygg och höft. Eller skönt och skönt. Det är ”koppning” - ngn slags sugkoppar som dras över det onda området. Förfärligt ont gör det eftersom systemet är så triggat men skönt efteråt. Massören avslutade med klang-massage. Mässingsskålar som ger olika toner. Väldigt rogivande.
Sen skulle jag vara med på ett möte men var lite vimsig så jag blev glad när klockan slog fem och jag fick gå hem. En envis huvudvärk har börjat borra sig i mitt huvud så jag antar att det blir en tidig kväll även ikväll. Vafalls??? Ur led är tiden.



Hejdå september!

2 kommentarer:

  1. September ser ändå ut att ha varit fin!
    Massage var jag också på igår. Har varit mindre mörbultad denna gången. Fasade nästan innan!
    Sov gott så du vaknar utan huvudvärk 🤕!

    SvaraRadera
  2. Oh, dr Zhao han koppade min arm när jag var där. Inte skönt alls!

    SvaraRadera