måndag, september 14, 2020

Trött har ett fejs

Idag har jag jobbat i Nyköping. Hoppla hej. Sen blev inte kvällen riktigt som jag tänkt, jag fick ta mitt femåriga jag på en promenad för att det skulle ordna till sig.
Det skaver överallt med ändrade planer och jag VET att det händer eftersom det gör det titt som oftast och jag fixar det. Fast, ibland, som ikväll, hänger inte hjärnan med. Men, jag har mina strategier och ”promenad” är en. 
Lugn och fin igen har jag bäddat rent och tänker att klockan nio FÅR man gå och lägga sig och sen blir det en ny dag. Hurra!
Over and out. 

3 kommentarer:

  1. Oj, där känner jag igen mig. Promenader är också mitt sätt och hantera sådana situationer :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktigt du är som kommer ihåg och använder dina strategier. Jag glömmer konsekvent bort mina. Bravo!

    SvaraRadera