lördag, september 12, 2020

Septemberbad

I morse, strax innan vi skulle äta frukost, blev längtan efter ett dopp stor och jag for iväg till sjön.
Om någon hade sagt till mig för ett år sedan att jag skulle längta efter att bada i september skulle jag trott att denna någon var knäpp. Nu tycker någon att JAG är knäpp. Men det är jag ju inte, bara biten av att bada. Men simmar i sjön gör jag inte just nu, det spar jag till badhuset. 

Resten av dagen ska ägnas åt telefonköp, byta abonnemang och att tvätta. Hur kan två personer ha ett tvättberg????  Där emellan ska jag vila, kanske sova middag. Är vansinnigt trött, höften värker och bråkar likaså vänster häl. ??? Min ledvärk kommer jag aldrig förstå mig på, inte mer än att jag vet att det triggas av stress men det här rundvandrandet i kroppen? Knepigt. 



Tämligen ensamt vid badet.


...... sen började det att regna. 

1 kommentar:

  1. Det var mycket folk i Knäbäckshusen, så det var inte lugnt att bada precis. Eller jo, bara jag som badade just då. Det är underbart!!!!
    Vad köpte du för telefon?

    SvaraRadera