tisdag, november 28, 2023

Kör och snö

Konserten igår gick bra. Genrepet sisådär så vi är verkligen bäst när det gäller. Efteråt kändes det tomt, som alltid när något man jobbat länge för är över.
Jag var uppe i varv när jag kom hem så i natt har jag inte sovit så bra. Vaknade tidigt av snöplogen! Som det har snöat. Har borstat och skottat flera gånger idag och det fortsätter. Vips, så blev det vinter och kallt på riktigt. Förra helgen fick vi vintertaket klart till fiskdammen, det var i rättan tid.
Hjärtat har storhandlat ikväll, jag var kvar hemma och hängde upp julgardiner i köket och fixade lite hyacinter jag köpte i helgen. Lugn kväll. Skönt!

1 kommentar:

  1. Så roligt att det gick bra🤩
    Snö har vi lite och svinkallt. Så bra fiskarna fick tak i rättan tid!
    Angående strykning, jag gör det hellre än att reta ihjäl mig på att det tar så lång tid 😂Det är inte mycket och det går fort, så jag har inga problem med att göra det. Men det är ju helt hur man tycker.
    God kväll och ta det lugnt i trafiken! Eval8

    SvaraRadera