måndag, mars 28, 2011

Måndagshumör

Jojo. Livet med tonåringar svänger fort. Vid pass 48 och ett halvt år svänger man inte lika fort utan sätter då och då upp en förvånad nuna och undrar kanske:
"Va? Vad hände nu"??????
"DU ÄR JU BARA SUR HEEEEEEEEEEEEEEEEELA TIDEN"!
"Va? Jag är väl inte sur, jag bad dig ju bara att plock................"
"JA! Där ser du"!
"ALLTID är du sur och tjatar"!!!!!!!!!!!!!!!!
Nähädå. Till exempel var jag lite glad igår. Det finns det bildbevis på. Så det så!

Lilla Syster smygfotade sin mamma i bilen igår. Kom väl till pass som bevis idag!

9 kommentarer:

  1. Naaaaaw, vilken söööt mamma!
    Det ser ju vem som helst att hon inte är speciellt sur speciellt ofta. Inte när hon kör bil i alla fall. Och räcker inte det? Va? Vad har de för krav egenkligen?

    SvaraRadera
  2. Jo, jag tycker nog att mamman både ser snäll och o-sur ut.

    SvaraRadera
  3. Nilla: Tack! ;) Och precis, vad har de för krav????

    Spader Madame: Ja, visst gör jag! ;) Tack!

    SvaraRadera
  4. Du är väl inte sur? Snygga glasögon! Jag kollade Faster på nätet, så till helgen vet jag vad jag ska titta efter!
    Hälsa hela familjen du också! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ha,ha,ha känner såväl igen! Super dum ibland ... fast när det sägs blir man inte glad inte!

    SvaraRadera
  6. Jag hade glömt de där tongångarna, vilken tur att det går över så småningom. Och du ser inte det minsta sur ut.

    SvaraRadera