lördag, mars 12, 2011

Tröttlördag

Lördag. Soffhäng. Många "måsten" hänger i luften men där får de minsann hänga. Jag har ett mission idag. Nä. Två när jag tänker efter. Klara av att ha fikaförsäljningen vid Store Brors handbollsmatch i eftermiddag. Vilket jag kommer fixa eftersom Lilla och Stora Syster bakade allt vad de orkade igår när jag var på jobb. Och sen att fixa middag, lammkotletter med rosmarinpotatis minsann. Det har jag längtat efter.
Där emellan ska jag bara ligga i soffan, känna att det är ok och bara vara människa. Duger hur bra som helst ju!

2 kommentarer:

  1. Lamm verkar vara väldigt inne just nu. Är det verkligen så mumsigt som alla säger?? Måste väl ta och prova..
    Kramis!!

    SvaraRadera
  2. låter gott, här blir det fläskkarré med ugnsstekt potatis och grönsaker, och melodifestival såklart

    SvaraRadera