torsdag, september 29, 2022

Cykel, Stina och lite pling

Jag har lånat ut min bil till sonen som provbor på landet den här veckan. För att komma till jobbet idag och i morgon behövde han låna min bil. (De beställde en ny bil i mars men den är försenad).
Så jag tog cykeln till jobbet, låt oss säga att det var uppfriskande och att jag glömde att ta på mössa. Mina öron tinar väl till lunch eller nåt …
I eftermiddag ska jag se Stina Wollter, har tagit ledigt för det och ser mycket fram emot det. 
Idag är det lite av ” Hej världen igen” efter att ha varit hemma sedan i fredags, mycket intryck blir det.

1 kommentar:

  1. Provbo? Det låter praktiskt. Vad som är mindre praktiskt är alla förseningar av allehanda ting, stora som små. Är det inte covid eller krig som det skylls på, så är det regeringen. Märkligt att allting ska skyllas på något.
    Ha det så kul med Stina iallafall! Eval8

    SvaraRadera