tisdag, januari 12, 2021

Det lilla kontoret

Jag trivs väldigt bra i mitt lilla kontorsgästrum. Idag kom den nya stolen också, rumpan och ryggen blev lite glada för det. Och så har solen strålat idag. Snö, sol och -4 grader. Drömväder. Jag gick därför en snabb lunchpromenad för att suga i mig allt ljus jag kan och få frisk luft. Mycket skönt. På köksbordet står en bukett tulpaner och i hallen andra blommor. Rosa. Känns lite hoppfullt ändå, ljus och blommor. Har väl kravlat mig över kanten efter mellandagssmockan. Igen. Antar att det eftersom jag kan känna mig lite glad. Det är bra.








Tulpaner. Det bästa i januari. 



Mitt lilla kontor.


1 kommentar:

  1. Så fina dina tulpaner är. Mina har inte slagit ut fint alls. Ditt kontor ser synnerligen trivsamt ut👍🏻
    God kväll!

    SvaraRadera