lördag, januari 23, 2021

Tjejpromenad

Fortsätter att ta det lugnt och vilar mycket. Dagens nytta var att hänga upp tvätt. Dagens nöje en långpromenad med Största och Stora systern. På fläckvis mycket isiga stigar i skogen men vi travade på. En sån mysig stund! Kaffe på det och en eftermiddagslur i soffan med katten på magen.

Mitt på dagen sken solen. Det är ju den tid på året då solens strålar avslöjar damm och smutsiga fönster men jag struntade i det och tänkte att solen går fortfarande ned hyfsat tidigt så slipper man se det. Det var i alla fall skönt att promenera i solljus. 

Nu te, tända ljus, ljudbok och broderi. Lördagskväll i min smak. I sakta mak.



Ett grönt fält i solsken. Liiiite vårfeeling. 

1 kommentar:

  1. Vi hade ingen sol, men fick vårfeeling på Smultronstället idag. Jag tänkte badat men var inte ombytt och mycket folk i omlopp. Besviken på mig själv, men nöjd med dagen. Tänkte på dig när jag gick över gamla campingen vv

    SvaraRadera