fredag, januari 29, 2021

Semifinal, hurra!

Jobbade in i kaklet. Fredagskaklet. Utbildning på förmiddagen, möten på eftermiddagen. Funderar på när jag ska hinna göra något? Det som bestäms på mötena alltså. Jaja.
Sen ledig. Fredagskaffe med gobulle vid köksbordet med Hjärtat och hans son. Sen tittade jag på semifinalen i handboll och Sverige, Sweden, Suede är i FINAL! Hur häftigt som helst, länge sedan sist. 
Nu återstår en match mellan Danmark och Spanien ikväll, vi möter sen den vinnaren.
Om det inte var pandemi hade jag sett dessa matcher tillsammans med mitt dreamteam, kidsen, helt klart. Fika, dricka. Snacks, sverigetröjor, hejarop och handklappningar. Nu satt jag själv och stickade på min sjal. En märklig tid. Sannerligen. Jaja. Jag är glad. Vilka killar, vilket lag, vilken bedrift!

Nu lite mat innan nästa match. Heja .... Danmark?????

1 kommentar:

  1. Det blev ju Danmark.
    Nog är det konstiga tider. Tråkiga tider...

    SvaraRadera