lördag, mars 30, 2019

Vart tog veckan vägen?

Den här veckan försvann i ett nafs. Med mycket möda och stort besvär kan jag säga och så lägger jag en hel del bakom mig och tar nya tag. Har haft lönesamtal, HR-samtal och andra samtal för att bringa ordning i den obekväma känslan jag har kring mitt jobb. Vi får se.
Har även hunnit vara barnvakt, varit på syjunta och igår kväll var Lilla Systern med Sambo här och åt pizza. Vi såg på Lets dance. Och så fick jag en sån lust att skicka en hälsning till himlen där ett stort fan av Kristin Kasperssen bor. Att jag ville berätta att ”hon är så himla duktig, hon sopar banan med de andra och att du hade sittit bänkad varje fredag”. Nu får jag tänka det istället. Och det gör jag. 
Idag ska jag träna och måla en trapp. Over and out.

1 kommentar:

  1. Där är reda med dig. Här byggs kök, vi monterar, gör fel, gör om, gör rätt. Men det går framåt iallafall!

    SvaraRadera