torsdag, oktober 07, 2021

En app, en snark, en katt

Jag har laddat ned en sov-app för första gången. Provade den inatt och jag vet inte om det var vetskapen om denna app som gjorde att jag sov som en kratta. Vaknade tung i huvudet men det blev bättre när jag kom upp och igång. 
Appen spelar även in snarkningar. Lite jobbigt att inse att jag snarkar. Å andra sidan bra, kanske går det att göra någonting åt och jag sover bättre?! Jag klurar på den.

Jobbade hemifrån idag, det kändes ok att välja det. Chefen ringde imorse och vi pratade om min arbetssituation, det ska skruvas lite här och där. Känns bra att åtminstone ha en dialog om det. Klurar på den med.

Katten är överlycklig att jag är hemma. Hon lämnar inte min sida, mitt knä eller min dator, helst ska hon ligga på tangentbordet. I knät får hon vara, det är gosigt och varmt att ha henne med. 





1 kommentar:

  1. Maken säger att jag också snarkar... vad heter appen, vore kul att testa!
    Bra att chefen vill prata! Trevlig helg!

    SvaraRadera