måndag, oktober 25, 2021

Måndag

Denna vecka startade med ett fysiskt enhetsmöte. Det var ju väldigt länge sedan vi sågs alla IRL och det var trevligt. Gick en promenad på lunchen och det var uppfriskande och skönt. 
Skippade cyklingen idag, var trött och seg i kroppen i morse och lyssnade på det även om samvetet skavde men rörelse för dagen blir promenaden och ridlektion ikväll. Det duger så bra. 
Ridningen. Mitt andningshål och en av veckans bästa timmar. Älskar’t!
För övrigt är det kortvecka, lönevecka och sista veckan i oktober. Alla goda ting är tre! (För att jag gillar november med att dricka te, tända ljus, nya böcker, kura skymning, lite uppladdning inför julen ….).





1 kommentar:

  1. Bra att du lyssnar på kroppen. Kan tänka mig att det var skönt att träffas på riktigt! Det är länge sedan man gjorde annars så vanliga saker. Det är en konsert här i byn jag skulle vilja på, men känner att det är onödigt att blanda sig med en massa folk… tydligen är jag inte helt redo att återgå till det normala.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera