måndag, februari 14, 2022

Ännu mer tillsammans

Att ta vara på tiden och vara här och nu, något jag försöker leva efter mer nu än någonsin.
Så, en stunds bus med bebisen där hennes kramar, pussar och skratt gjorde en grå måndag till en mycket ljusare dag. Svärsonen förärade mig med en alla hjärtans-blomma, det värmde mitt hjärta och dagen blev än ljusare. Stora Systern och jag åkte sedan till mamma, min syster kom med en kladdkaka och vi satt en lång stund vid fikabordet, tillsammans. Att bara vara där precis som vi är just nu, värme och kärlek inomhus idag med regn och rusk utomhus, betyder så mycket för mig.
Alla hjärtans dag avslutades i stallet och en god middag hemma. En dag som bär. Mig. 



1 kommentar:

  1. Låter som en perfekt alla hjärtans dag, med lite av varje. Gullig svärson 🥰

    SvaraRadera