söndag, februari 13, 2022

Tillsammans

Den här helgens ord är: tillsammans.
Alla är ute ur covid-träsket och vi har kunnat ses i verkliga livet. Det var så välbehövligt och mitt mamma-hjärta är påfyllt av att ha träffat alla fyra kidsen och barnbarnen i omgångar.
Lilla Systern har friserat sin mormor, jag hängde på och kokade kaffe. Vi åkte sedan och hejade på Store Brorens lag i sporthallen och de vann. Hurra på den! Efter matchen hämtade vi mat, kocken i Rosa huset strejkar, kollade på mello, pratade, grät och var tillsammans. Lilla och Stora Systern sov över och det var så mysigt i morse på förmiddagen när de tassade ned i köket för att äta frukost. 
Nu har de gått till sitt och det är tyst igen men värmen har jag kvar. I morgon alla hjärtans dag. Det borde vara det varje dag. 


Glada killar som vann.


Delar av mitt dreamteam! 


1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten! Skönt att ha träffat alla. Jag har knappt träffat de tre äldsta i år. Det börjar kännas väldigt länge sen.
    Ha en mysig alla hjärtans dag i morgon!💖

    SvaraRadera