måndag, december 28, 2009

Klappjakt på is

Idag har systrarna Sisters återvänt till Lilla Staden och mamman har kramat sina "telningar" ömt och länge. De for från regnigt Skåne tidigt i morse och landade här hos mig bland snödrivor och snömodd. För idag har det regnat. Och nu börjar det bli kallare. Och halkigt. Broddar på känns som ett tips inför morgondagen då jag ska ut och inhandla årets "julklappar" som nu blir nyårspresenter. Jag gjorde ett försök igår, men det var alldeles för mycket folk på stan för min smak så projektet sköts upp. Idag ägnar jag mig således åt att vässa armbågarna, äta upp chokladresterna och njuta av att ha flickorna hemma igen. Tjejkväll! Det är grejer det!

6 kommentarer:

  1. ...för att inte tala om hur mycket folk det var idag. Pust!

    Jag var tvungen att utföra ett ärende idag och hade inte riktigt klart för mig att många ville fynda på mellandagsrea och/eller byta julklappar nu i dessa dagar.

    Ingen höjdare.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en mysig tjej-kväll! =)
    Och nä, min shopping var inte särskilt uppiggande...mest en massa skit i butikerna och alldeles för mycket folk!!
    Kram på dej och ha en härlig kväll! =)

    SvaraRadera
  3. Jag var på rean idag och är så stolt över mig själv. Köpte ingenting... ;)

    Härligt med tjejkväll!

    SvaraRadera
  4. Härligt att tjejerna är hemma igen! Jag förstår att du saknat dem mycket.

    Jag gjorde ett försök att kolla in rean på annandagen , provade t o m flera kläder men till min egen stora förvåning hängde jag tillbaka dem och skippade köpet. Inte riktigt likt mig. Väntar på halva reapriset istället! ;-)

    Ha det riktigt mysigt med tjejerna nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tjejkväll är rätta takter vetja!

    Det andra kan vänta!

    SvaraRadera
  6. ååååååååh det låter perfa ju!
    :)
    Tjejkväll med döttrar det går inte av för hackor.
    Kram

    SvaraRadera