torsdag, december 24, 2009

Snön ligger vit

Det är julaftons kväll och i radhuset firas det jul utan barnen. Älskade Sambon och jag tar det lugnt och fint, njuter av lugn och ro men visst gnager det lite i mamma-hjärtat. Det obligatoriska God Jul-samtalet hade vi i morse, barnen och jag, sen begav vi oss till kyrkan för att sjunga lite sånger och närvara då julkrubban ställdes iordning. Vi hade ett "lånebarn" med oss, en vän till familjen och Stora Syster gjorde oss den äran och vi hade verkligen en mysig stund. Och ja, mamman fällde ju en tår där i kyrkan, det är så vackert när barnen sjunger, alla ljus och blommor och ja, jag blir tagen!
Jag hoppas och önskar att ni alla har en fröjdefull jul!
Så,
från mig till er:

God Jul!





2 kommentarer:

  1. Kikar in och Önskar en riktigt God Jul!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Jag önskar Dig en riktigt go fortsättning på JULEN! /Christina

    SvaraRadera