lördag, december 26, 2009

En annan dag

Så kom en annan dag, en annnandag som minsann inte alls var lik någon dag "at all". Nånsin ever. Mamman, d v s jag, har börjat tvivla igen, tvivla på den egna förmågan. Inte som mamma. Absolut inte. Jag är en jättebra mamma. Utan överhuvudtaget. Så där som det kan bli när man är på väg någonstans och inte helt säker på att isen bär. Men jag lyckas tränga bort de där jobbiga känslorna med hjälp av Älskade Sambon, en kram från Store Bror och så en pratstund med flickorna från Andra Änden av landet. Det fungerar, det svarta, trista drar bort och Älsklingen och jag åker ut i snöyran och ....... grillar korv. Det är blir en utflykt värdig vilken dag som helst, och absolut helt perfekt på vår annandag.






4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du ska få det så där jobbigt mellan varven. Tur att du har de som stöttar omkring dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt fin fortsättning ,vännen
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  3. Tror jag förstår vad du menar...

    Varma vinterdimmiga hälsningar från Västergötland!

    SvaraRadera
  4. Cicki: Ja, ibland känns det bara så hopplöst men jag har lärt mig att det lättar och det går snabbare för var gång Tack för din kram!

    Lallis: Tack detsamma! Kram!

    S o F: Mmmmmmm.......... Kram! Snöiga! ;)

    SvaraRadera